האם יש אחריות על התכשיטים?
כן התכשיטים מגיעים עם אחריות , תוכלי לראות את מדיניות האחריות שלנו בטרם ההזמנה.
איך אוכל לשמור על התכשיטים בצורה מיטבית ?
אנו ממליצים לנקות עם מטלית יבשה את התכשיטים לאחר השימוש. את תכשיטי הכסף מומלץ לנקות בעזרת מטלית לניקוי תכשיטי כסף אחת לכמה חודשים על מנת לשמור על הברק של התכשיט. בתכשיטים בציפוי זהב למי שרוצה לשמור על הברק של התכשיט לשנים ארוכות מומלץ שלא להתקלח איתם.
איך מתבצע המשלוח?
המשלוחים מתבצעים עם שליח עד הבית בעלות של 29 ש״ח וחינם בקניה מעל 249 ש״ח. זמני המשלוח הם עד 5 ימי עסקים כולל ימי הכנת ההזמנה וימי השליחות. לרוב ההזמנות מגיעות לפני ההתחייבות , במידה ונדרש משלוח דחוף ניתן ליצור איתנו קשר ונעשה ככל שביכולתינו לסייע
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים ?
ניתן לשלם באתר באמצעות כל כרטיסי האשראי למעט אמריקן אקספרס . בנוסף ניתן לשלם גם בביט ובפייפאל.
האם ניתן לשלם במזומן במשלוח?
לא, לצערנו עדיין לא, המשלוח באמצעות חברת שליחויות חיצונית ולכן אין אפשרות לשלם במזומן במשלוח
מהן שעות הפעילות של השירות?
שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00. בכל מקרה אנו משתדלים לענות בהקדם גם בשעות הפעילות וגם לפניות מעבר לשעות הפעילות. כדי שתקבלי את השירות ברמה הכי גבוהה שאפשר.
האם ניתן להחליף או להחזיר?
תוכלי למצוא פירוט מלא באתר שלנו בעמוד החלפות והחזרות.
ממה עשויים התכשיטים?
חלק מהתכשיטים עשויים כסף 925, חלק עשויים פלדת אל חלד (סטיינלס סטיל) וחלק עשויים ציפוי זהב. על כל תכשיט במפורט ממה הוא עשוי.
יש לי רגישות לכל מיני חומרים, איך אני יודעת מה טוב לי?
התכשיטים עשויים כסף 925, פלדת אל חלד או ציפוי זהב ואינם מכילים ניקל ו/או אבץ ו/או קדמיום ואינם גורמים לרגישויות.
האם האתר מאובטח?
כדי שתוכלי להיות הכי רגועה שאפשר , האתר מאובטח בתקנים המחמירים ביותר. בנוסף הסליקה נעשית ישירות מול חברות האשראי ולא דרך האתר שלנו כך שפרטי האשראי אינם נשמרים במערכות שלנו.
יש לך שאלה נוספת?
תוכלי לפנות אלינו בווטסאפ – 05x-xxxxxxx
או במייל [email protected]
או בעמוד יצירת קשר
ונשמח לסייע בהקדם בשעות הפעילות.